Win de dvd-box van Modern Family 2

Modern Family

Fox

Elke familie is uniek. Maar elke familie is op de een of andere manier vergelijkbaar met elkaar. Die herkenning vormt de sterkte van de tv-reeks Modern Family. De familie Pritchett, vader, dochter en zoon staan samen met hun respectievelijke eega’s en kroost centraal voor een 2de seizoen vol gênante situaties, gevatte opmerkingen, kinderlijke wijsheid, onkunde bij en door volwassen en ettelijke momenten waarin we allemaal de drama queen in ons naar boven mogen halen.

Fox

Volgens de gekende formule van een mockumentary vertellen de drie gezinnen ons in 24 afleveringen over hun dagelijkse activiteiten, groot en klein, jeugdjaren, dromen en angsten. Vaak zijn die verhaallijnen gebaseerd op dingen die de schrijvers, producenten en acteurs zelf hebben meegemaakt. Net dat maakt Modern Family zo naturel.

Je zit deze keer goed voor verhalen over het bouwen van een groot prinsessenkasteel, een aardbeving, de uitdagingen om toch maar het juiste geschenk te vinden, hoe omgaan met ouder worden en natuurlijk hangt er romantiek in de lucht. Dat laatste mag je net als de personages zelf invullen naar believen. Over romantiek gesproken. Tijdens of naar aanleiding van het eerste seizoen was er vanuit sommige kringen kritiek te horen dat het homokoppel Mitchell en Cameron te weinig affectie voor elkaar tonen. De makers hebben oor gehad voor deze opmerking en pakken dit aan in de aflevering ‘The Kiss’.

Tijdens het eerste seizoen was het nog af en toe moeilijk niet te denken aan Married With Children bij het zien van Ed O’Neill, maar dat is bij dit seizoen volledig verdwenen. Ed is nu gewoon Jay. Alle acteurs, jong en oud(er), hebben zichzelf meester gemaakt in het spelen van hun personages. Het succes van dit 2de seizoen vertaalt zich naast torenhoge kijkcijfers ook in tal van prijzen zoals 5 Emmy’s. Voor dit seizoen kloppen tal van bekende sterren maar al te graag eens op de deur. Zo herken je Shelley Long (Cheers), Matt Dillon (Crash), Mary Lynn Rajskub (24), Celia Weston (Knight and Day), komiek Nathan Lane, schurk Danny Trejo (Machette). James Marsden (The Loft) speelt tot groot jolijt van Cameron en Mitchell (en van iedereen) hun nieuwe t-shirtloze buurman. Kortom met dit seizoen zit je weer goed voor meer dan voldoende home entertainment!

Modern Family

Fox

• Verlengde en verwijderde scènes
• Tafellezing: strangers on a treadmill
• Verwijderde familie-interviews
• Muziekvideo: Image me naked
• Bloopers
• Featurette
– Mitch’s Flash Mob
– Modern Family Holidays
– Waiting for Oprah
– Chatting With Steve Levitan
– At home with Modern Family

Supercalifragilistic geeft 2 boxen van het 2de seizoen van Modern Family weg. Deelnemen kan van 5 maart 2012 tot en met 09 maart 2012. Opgelet: lees het wedstrijdreglement. Deze wedstrijd is enkel geldig voor inwoners in België! Verhoog jouw kans en wordt fan van Supercalifragilistic op Facebook.

De wedstrijd is afgesloten.