Win dvd’s G.I. Joe 2: Retaliation

G.I. Joe: Retaliation

Paramount

Enkele jaren geleden was er het eerste filmavontuur rond het G.I. Joe team van Hasbro. In G.I. Joe: The Rise of Cobra maakten kleine nanotechnologische beestjes komaf met de Eiffeltoren in Parijs. De stoere Duke (Channing Tatum) kon samen met zijn Baroness (Sienna Miller) nog net uit de klauwen blijven van de Commander. Hetzelfde gaat niet op voor de Amerikaanse president. Die werd vervangen door een lookalike. Voor de sequel gaan de makers dan ook een stap verder op vlak van totale vernietiging.

Regie: Jon M. Chu
Cast: Adrianne PalickiDwayne Johnson, Bruce Willis, Channing Tatum
Muziek: Henry Jackman

Paramount

In G.I. Joe: Retaliation moet het G.I. Joe team vechten op twee fronten. Naast hun dodelijke vijand Cobra, vechten ze ook tegen de regering die het G.I. Joe team probeert op te heffen en te elimineren. Een moeilijke klus. Maar ons team heeft 2 nieuwe vechtmachines: Dwayne Johnson als Roadblock en Bruce Willis als General Joseph Colton, dé originele G.I. Joe-man. Hun hulp is meer dan welkom wanneer het basiskamp van onze helden tot schroot wordt herleid en tal van goeie soldaten het leven laten. Bovendien ontsnapt de Cobra Commander uit zijn zwaar beveiligde gevangenis met de hulp van Storm Shadow.

Let’s move! The world ain’t saving itself!

Het verhaal werd geschreven door Rhett Reese and Paul Wernick, de mannen achter Zombieland. Jon M. Chu, bekend van de dansfilms Step Up, vervangt Stephen Sommers als regisseur. Oorspronkelijk moest de film verschijnen in de zomer van 2012. Maar geheel onverwacht werd de film met een jaar opgeschoven. Ongezien in filmland. Zeker omdat Paramount voor de zomer van 2012 slechts twee andere films in petto had (The Dictator en een film over Kate Perry). En zeker omdat er al een enorm marketingcampagne was gelanceerd mét het bijhorende speelgoed in warenhuizen. Maar uitstel is geen afstel dus verscheen deze Retaliation met een 3D-jasje een jaartje later in de bioscoop. En dus nu ook op dvd, blu-ray en andere mediakanalen.

Everybody wants to rule the world.

Zo kan je nu zelf achterhalen waar het meeste geld van die 130 miljoen kostprijs naartoe is gegaan. Internationaal bracht deze zomerpopcornfilm alvast 370 miljoen dollar op. Als dat geen deel 3 waard is. Producent Lorenzo di Bonaventura denkt ook in de richting van een kruising tussen het G.I. Joe team en de robots van Transformers.

Supercalifragilistic geeft 3 dvd’s weg. Deelnemen kan van 29 juli tot en met 2 augustus 2013. Lees het wedstrijdreglement en geef antwoord op onderstaande vraag. Deze wedstrijd is enkel geldig voor inwoners in BelgiëDubbele inzendingen worden voor deze en volgende wedstrijden uitgesloten. Verhoog jouw kans en word fan van Supercalifragilistic op Facebook.

De wedstrijd is afgelopen