Win dvd’s van 30 Minutes or less

30 Minutes or Less Movie

sphe

Vanaf 23 mei is het weer lachen geblazen vanuit jouw luie zetel. Vanaf dan ligt immers de dvd en blu-ray in de winkel van 30 Minutes or Less. Regisseur Ruben Fleischer en acteur Jesse Eisenberg slaan hiervoor opnieuw de handen in elkaar met als resultaat nog meer gestoorde humor en bizarre situaties. Wie denkt dat het leven van een pizzabezorger maar weinig opwindend kan zijn, denkt na het zien van deze komedie daar zeker anders over.

sphe

Regie: Ruben Fleischer
Cast: Jesse Eisenberg, Danny McBride, Nick Swardson, Aziz Ansari
Muziek: Ludwig Goransson

Quit lookin’ at me, moustache!

Het saaie leventje van pizzabezorger Nick (Jesse Eisenberg) komt in aanvaring met de grote plannen van twee aspirant-criminele genieën (Danny McBride en Nick Swardson). Het duo kidnapt Nick en dwingt hem om een bank te overvallen. Omdat Nick slechts enkele uren de tijd krijgt om de klus te klaren, gaat hij aankloppen bij zijn voormalige beste vriend Chet (Aziz Ansari) voor hulp. Terwijl de tijd onherroepelijk tikt moeten beide heren het opnemen tegen politie, huurmoordenaars, vlammenwerpers en hun eigen tumultueuze vriendschap.

I was having the best night of my life with your sister.

sphe

Alles behalve saai dus voor wie zin heeft in een absurde film. Jesse Eisenberg ken je nog als de jongeman die gestalte geeft aan Mark Zuckerberg, bedenker van Facebook, in de film The Social Network. Aziz Ansari brengt dan weer iedereen aan het lachen op het kleine scherm tijdens de tv-reeks Parcs & Recreation. Lachen doe je zowel tijdens het bekijken van de film als het snuisteren in de extra’s die je vindt op de dvd en blu-ray.

Extra’s dvd en blu-ray:

• Blowing Up met de Cast & Crew van 30 Minutes or Less
  • Verwijderde scènes
  • Travis Thinks the Major is Jacked
  • Chet Tells Nick Worse Ways To Die
  • Dwayne and Travis Talk Tanning Codes

Exclusieve extra’s blu-ray

• Picture-in-Picture Video Commentary met acteurs Jesse Eisenberg,
  • Aziz Ansari, Danny McBride, Nick Swardson en regisseur Ruben
    Fleischer
  • The Perfect Crime: actie en komedie in 30 Minutes or Less
  • 30 Minutes or Less PS3 Theme/Wallpaper

Supercalifragilistic geeft 3 dvd’s weg van 30 Minutes or less. Deelnemen kan van 21 mei tot en met 25 mei 2012. Lees het wedstrijdreglement en geef antwoord op onderstaande vraag. Deze wedstrijd is enkel geldig voor inwoners in België! Verhoog jouw kans en word fan van Supercalifragilistic op Facebook.

De  wedstrijd is afgelopen